fredag 5 november 2010

Vad gör du?

Efter en galet effektiv förmiddag på biblioteket kom jag hem med ett blodsocker som var PÅ TOK för lågt. En oglammig korvlunch senare är jag på banan igen, har tvättstugetid och planerar eftermiddagsträning. Ikväll kommer goda vänner över, då ska det ätas mat och drickas vin. Hallelujatrallala, får jag lust att sjunga över allt det fina i livet, samtidigt som jag moffar kanelbulle och skriver dessa rader i detta nu. Dessutom måste jag dammsuga då tidigare nämnda bulle hade pärlsocker ovanpå sig (läs: socker på golvet). Konstaterandet att det redan har börjat skymma utanför fönsterna får mig att vilja ta till självdestruktiva metoder, men då jag på ett intellektuellt plan förstår att det inte kommer att hjälpa mig ur situationen tar jag till mitt nyinköpta te och tänker att mörker faktiskt är MYSIGT. Oh, vad snuffepluffemysigt vi har det.

Halleluja, som sagt. Tralalala.

Dessutom: I stereon exakt nu. Fan vad bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar