fredag 4 februari 2011

Alltså

Man kan sova dåligt. Och så kan man sova ännu sämre. Igår somnade jag vid elva, en halvtimme senare vaknade jag OCH KUNDE INTE SOMNA OM FÖRRÄN FYRA. Helvetes jävla helvete. Att väckarklockan jagade upp mig kvart i sex gjorde ju inte hela situationen mera hanterbar. Nu sitter jag här, har precis hällt i mig en kanna kaffe och ätit en andra frukost efter att ha instruerat ett morgonspinningpass. Jag är så sjukt trött. Har precis rotat runt i frysen och hittat någon gammal kakbit jag ska trycka i mig med hopp om att det vita raffinerade sockret kanske hjälper mig en smula. Men jag skulle inte tro det.

Nu ska jag inte gnälla mer.

Punkt.

Fredag idag, det är ju härligt. Här skiner till och med solen. Briljant. Eller något i den stilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar