tisdag 8 februari 2011

Sånt är livet

Efter ett brutalt uppvaknande av min harmlösa väckarklocka har jag nu ätit frukost de luxe i form av äggmacka med grannarnas gåvobröd som grund och kaffe en masse. Ett äpple på det och jag är redo att ta mig an denna tisdag. Ett samtal med broder i Tokyo har också hunnits med. Snart plockar jag, familjen och övrigt löst folk på oss resehattarna och beger oss till långtbortistan för att själva skåda Japans hufvudstad med egna ögon. Det blir trevligt. Förhoppningsvis hinner jag ner till stadens polisstation för att hämta mitt pass innan dess.

För övrigt har jag inte mycket att komma med, idag ska jag skriva på hemtenta, infinna mig på examinerande seminarium om arbetsrätt, instruera ett spinningpass och delta i min nyfunna kollegas boxträningspass.

Nu: Tandborstning och Black Eyed Peas på hög volym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar