fredag 2 juli 2010

En fredagsförmiddag i juli

Dagen startade med ett morgonpass i spinningsalen med en fantastisk instruktör. Ett av de bättre sätten att starta en dag. Sedan bar det av ner på stan, optikerbesök var vad som gällde. När jag var klar där kändes det som att jag var tvungen att hitta på någonting, det kändes så tråkigt att cykla hem sådär halv tio och ha flera timmar kvar till jobbstart. Så jag gick och tog en latte ute i solen och väntade på att butikerna i city skulle öppna, sedan strosade jag runt ett tag innan jag och min röda cykel med gemensam kraft tog oss hem. Det känns så bra när man verkligen utnyttjar förmiddagstimmarna när man jobbar kvällspass, det är himla lätt att man bara låter tiden gå till ingenting alls när man vet att man ska iväg efter lunch.

Har man ingen med sig som kan fota en får man göra det själv!

En liten guldkant på vardagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar