fredag 18 juni 2010

Därför kommer folk att vända sig efter mig på stan

Min mamma hade shoppat loss på 50 %-ig rea på Apoteket och ville nu givmilt dela med sig. Då jag inte är den som tackar nej till sådana exeptionellt trevliga erbjudanden står nu som lycklig ägare till en ny duschtvål och bodylotion. På förpackningarna står i feta versaler SUNSET ORANGE. Detta innebär att jag hädanefter kommer att lukta som, och förmodligen även få utseendet av, en solnedgångsapelsin.

Om jag försvinner behöver ni inte gå skallgång och sånt trams, det är bara att starta receptorerna för solnedgångsapelsin i dina söta näsborrar så ska du nog snart lokalisera mig.

Bra va?

2 kommentarer:

  1. Rent fantastiskt. Bra plan. De ger inte även färg av sunset orange? I såna fall bör du tänka om du verkligen skulle trivas i mörkorange(är det solnedgångsfärg månne?) hud?

    SvaraRadera
  2. klart jag trivs i en mörkorange färg. kanske den snyggaste hudfärgen av dem alla. vet du inte att jag heter morot i mellannamn sedan tidigare?

    SvaraRadera