tisdag 22 juni 2010

Och nu mina damer och herrar blir det bildvisning

Sommarnätter är fint.
Jag fick rosor på min födelsedag!

Igår hade jag födelsedagsfika och lite kompisar kom över. Jag hade bakat brownies. Gör det du också, vettja!


Jag och brorsan käkar restmiddag i solskenet på balkongen.


Familjefika.


I min lägenhet.
Fotot som är i ramen har min vän Kerstin tagit.
Det är tråkigt att hon bor så långt borta.

Oj minsann. Godis i skålen!


Frida, här på spelkväll hemma hos Sofia.


Sofia och hennes kattbäbis vid namn Dexter.









3 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig kväll! :)

    SvaraRadera
  2. grattis i efterskott VBC! (om man ändrar om lite i bokstäverna blir det ju barnavårdscentral - det har jag aldrig tänkt på!)
    vad enkelt och snyggt att göra sådär med hjärtan av florsocker på kakorna! superfint!
    och tavlan gör ju sig riktigt bra där, jag har ännu inte fått tummarna loss att framkalla alla mina bilder som jag tänker att jag ska göra. hur framkallade du fotot, genom vilket företag?

    du. vi måste ses snart, för det var för länge sedan. jag ska snart planera mina semesterveckor, kanske kan jag komma upp. om du jobbar de dagarna som jag kommer kan jag väl hänga inne i stan eller i din lägenhet dagtid och så kan vi umgås på kvällarna? KRAM!

    SvaraRadera
  3. maja: tack själv! :) kul att ni kom förbi!

    kerstin: crimson brukar jag framkalla hos, de är omtalade för att återge bilderna på bäst sätt färgmässigt. så där brukar jag beställa! ja, det var verkligen för länge sedan vi sågs. helt klart. men vi skulle inte kunna göra en deal och mötas halvvägs då? ett par dagar i stockholm, eller någon annanstans? annars är du absolut välkommen upp till umeå, efter den 13 augusti är jag klar med jobbande, så då är jag ännu mer tillgänglig. vi får styra ihop det där på något sätt. ta hand om dig nu! kram

    SvaraRadera