fredag 27 augusti 2010

Regnet det bara öser ner

Precis när jag svingar mig på hojjen för att ta mig hem från den extraordinärt trevliga och goda frukosten med vännen långt ifrån öppnar sig himlen. Ordagrant. Regndropparna var stora och så många att de nästan knuffade undan varandra. Men just idag gör det mig faktiskt ingenting, ruskväder gör att man känner sig mer levande. Ibland skulle jag kunna bryta ihop mentalt av en dylik väderlek, så det är bara att vara tacksam nu när humöret är på min planhalva.

Och frukosten sedan; våfflor med hjortronsylt, müsli och yoghurtsorter en masse, frukt, kaffe och kaka. Kombination av hunger och extas över vad som komma skulle gjorde att jag helt glömde bort att ta fram kameran. Men jag tror nog att magen minns hur gott och trevligt det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar