söndag 29 januari 2012

Lägesrapport

Linnea har migrän - men är på bättringsvägen, min telefon vägrar ta emot ett annat sim-kort trots att den inte är låst, jag svettas som en liten gris och har just druckit kall jordgubbsgrej för att svalka min arma kropp en gnutta, när det blivit lite svalare ska jag snöra på mig löparskorna och ta en sväng, på tisdag är planen att ta sig vidare till Bondi Beach och bo där kanske någon vecka för att få leva lite strandliv och spana på snygga surfarkillar (Mattias, det sistnämnda gäller ju såklart bara mig och inte Linnea ;) ), det är himmelens många trevliga människor överallt och summan av kardemumman så är det än så länge fina fisken här i Australien.

1 kommentar:

  1. Hälsa Linnea snabb till friskning. Här har vi -10 men det snöar inte. Kramis på er från Sigbrit- Mormor.

    SvaraRadera