tisdag 17 januari 2012

Min dag

Började dagen med att vakna halv elva och de som känner mig vet att bara det är lite konstigt i sig, men mitt nya jag är tydligen en morgonsovare av rang. Efter det har jag pysslar på. Lite packning. Lite musiklyssning. Lite wordfeud. Lite brieostätande. Mycket telefonprat med gud vet alla. Jag har andats noll (0) andetag utomhusluft. När jag tittar mig själv i spegeln stirrar en hålögd, blek och uppnäst tjej tillbaka. Med syfte att få en adrenalinkick och lite rödrosiga kinder ska jag ikväll knata iväg till akutklinikens innebandyträning. Det om min tisdag. Eller förresten, jag har också lyckats trasa sönder mitt tangentbord på datorn, så istället för ö-knapp trycker jag på en liten plastpigg. Hejja mig.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar