söndag 29 april 2012

Åter till fast mark under fötterna

Har varit på fantastisk trevlig segling i från fre till idag söndag. Gjorde två dyk med tuber och det var helt otroligt vilken upplevelse det var. Jag var orolig att mina öron skulle krångla med tanke på att jag har haft öroninflammation och sånt skräp, men det gick lyckligtvis helbra. Jag känner inte riktigt igen mig ajälv när jag s mig i spegeln, röd om kinderna och nästan blond i håret, det var tvärtom när jag kom till Australien i januari. Men sol är väl en bra sak har jag hört.

Innan jag svamlar till det mer är det lika bra att jag börjar avrunda. Är så trött att jag knappt vet vad jag heter, men efter först en natt på buss och sedan två nätter på en gungande, gnisslande båt så är det nästan fair enought. Imorgon åker jag och hälsar på Jan och Hugoh som är vänner till min nya vän Randall som även var host på senaste WWOOFstället. Jag har absolut ingen aning om vart jag kommer att hamna mer än i en ort som kallas Ingham, men är helt säker på att det blir hur bra som helst - för jag litar på Randall.

Svammel svammel. Men vi hörs. Nu ska jag vika tvätt och soova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar