måndag 23 april 2012

Det har varit tyst här

Jag skrev precis ett inlägg, men det försvann i cyberspace. Irriterande. Men jag har det bra. Jag har rest själv i snart en månad, men någon gång nästa vecka strålar jag ihop med Lnnea igen. Tillsammans åker vi då ut till en stor farm i Australiens inland. Googla "julia creek australia" för lite bilder från stället vi ska till. Fränt va?

För övrigt så är jag idag lycklig över att ha lyckats köpa ett par Lee-jeans för 30 dollar istället för det ordinarie priset 159. Hoho i glädjeluren. Och äntligen kan jag slänga mina noppriga gammeljeans som jag släpar runt på.

Har såklart massor att förtälja, men det får bli en annan gång. Nu är jag trött och ska sooova.

Puss o kram!

3 kommentarer:

  1. Ser ju ut att vara en party stad ^^

    http://www.youtube.com/watch?v=XRkVfaDEUhU&feature=relmfu

    /TB

    SvaraRadera
  2. angelica holmgren10 maj 2012 kl. 11:59

    det är ju nästan bara musar som kommer fram! http://www.environment.gov.au/biodiversity/threatened/publications/images/tsd05julia-creek-dunnart.jpg

    SvaraRadera