torsdag 29 mars 2012

Nästa äventyr

Inorgonbitti tidigt i ottan lämnar jag Brisbane och åker ut på en gård någon timme härifrån för att jobba. Som jag har tjatat om tidigare delar jag och Linnea nu på oss och vi får se när vi möts upp igen. Jag har ingen aning om hur mycket möjlighet jag har att använda internet, så om det blir dåligt med uppdateringar härär det därför.

Öroninflammationen hänger kvar och mitt hälsotillstånd har sett ljusare dagar. Men med hjälp av paracetamol och lite god vilja så blir allt nog himla bra ändå. På lördag vet jag att det ska arrangeras en brasiliansk fest på gården, hoppas verkligen att det blir hur bra som helst. Nu ska jag gå och inhandla lite schampoo, säga hejdå till vår tyska vän Kathy och packa ihop ryggsäcken för nya mål.

Ha det gott, kram på er!

1 kommentar:

  1. Ha det toppenbra nu, hoppas den här gården blir lika bra som de andra!!

    Tack för vykortet och ha en bra påsk!

    SvaraRadera