torsdag 2 februari 2012

Dagen idag

Trött, skruttig och snuvig är vad jag känner mig. Linnea är och spelar biljard med någon tysk tjej, men jag sitter och kufar på min säng och väntar på att det ska vara en okej tid att träffa John Blund. Förkylningen är ett faktum, men jag tänker att imorgon när jag vaknar är den puts väck bortblåst. Förkylning i kombination med Nästa veckas surf camp känns helt enkelt inte okej. Idag har det regnat hela dagen, Linnea har passat på att klippa sig och är nu en ännu mer korthårig tjej än tidigare. Bildbevis kommer senare. Annars så har vi ätit nudlar till middag och tvättat kläder. Det om detta. Dagens låt: Brett Dennen - Ain't no reason Dagens irritation: L's solglasögon och min blå favvo sport-BH verkar vara uppätna. Kanske är det någon australiensk giftspindel med ludna ben som varit framme. Dagens bästa: Att de blandade nötterna vi köpte idag smakar så färskt att de kunde vara plockade igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar