tisdag 14 februari 2012

Ha!

Jag vet inte om jag låter som en bitterhöna, men alla hjärtans dag som tydligen var igår (här har vi morgon den 15/2 nu) och det passerade utan att jag ägnade det en tanke. GÖTT! En 100 % kommersiell högtid som får alla singlar lite kräkfärdiga. Jag förstår inte, tycker man om någon ska man väl kunna berätta det, visa uppskattning och kanske ge en blomma eller chokladask precis vilken dag som helst i veckan? Bara sådär appropå ingenting en helt vanlig vardag? För mig skulle det betyda mer än att få någonting när man "ska" ge blommor för att följa normen.

Så det så.

Nu: Frukost, sedan Canberraupptäcksfärd.

Status under naglarna: Jordigt.

Väder: Drygt +20 och klarblå himmel kl 8.30 på morgonen.

1 kommentar:

  1. Ni värkar ha det bara, kul att höra. Här hamma är det lungt. I dag lite snö + - 0. Men vi har fått se solen. Undrar hur många tommater Nea äter om dagen--- ler. Kramis Sia.

    SvaraRadera