tisdag 7 februari 2012

Surf Camp Australia

Måndag till fredag surfar vi fyra timmar om dagen, äter och sover. Internet är kasst som tusan, men vi har det desto bättre. Därför dåligt med uppdatering här. Surfa är galet svårt och det tar verkligen på krafterna att kämpa sig ut bland vågorna, sedan försöka fånga en och ställa sig upp. Trötthetskänslan i varenda muskelfiber är däremot obetalbar när dagen är till ända. För att inte tala om adrenalinkicken av rang man får när man lyckas stå upp en liten stund på surfbrädan! Helt fantastiskt!

Hoppas ni har det bra hemma så hörs vi mer framåt helgen!

2 kommentarer:

  1. Ha ha jätte bra med muskler. Hoppas att ni får se delfiner. Sedan vill vi ju få se några surf bilder, om ni kan stå på brädan så länge att ni hinner fota, ler. Här är allt bra, i dag har vi nästan blia bara -16,3. Solen skiner i alla fall. Kramis på er önskar Sia. ( Sigbrit - mormor hedan efter använder jag bara Sia.)

    SvaraRadera
  2. Jag vill minnas att jag fick saltvatten i mig hela jävla tiden när jag försökte surfa också. Det gjorde det inte lättare :P

    /Daniel

    SvaraRadera