måndag 27 februari 2012

Dagens jobb

3 kommentarer:

  1. Åh, du verkar ha det så himla härligt! Jag blir otroligt sugen på att tillbringa nästa års vintermånader i Australien och wwoofa mig genom landet. Skitbra erfarenhet i mitt yrke, ju! :) Och jag blir glad att du bokat resa hem, även om du ska jobba typ direkt får vi försöka att ses då någon gång tycker jag! Hoppas du njuter fullt ut och tar hand om dig på alla sätt! Stora kramar från ett kallt, men blommande Malmö!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart som tusan att vi ska hinna ses i sommar ändå! Ja, jag tycker absolut att du ska ta chansen och åka iväg och WWOOFa ett tag, ett utmärkt sätt att få ta del av massa kunskap och upplevelser!

      Radera
    2. Ta hand om diig Kerstin, hälsa alla de dina från mig! Stor kram

      Radera